Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 er det farlig og ha?? leste på nett at det kunne føre til tidlig abort og tidlig fødsel.. er i uke 14... bør jeg si i fra om det tillegen når jeg skal dit til uka??
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Om du har bakteriell vaginose så burde du få resept på en vaginal gel som du skal bruke i 5 dager, og avstå fra sex i 10 dager. Det er jo ikke noe allrigth å gå med da, siden du får en veldig utpreget fiskelukt der nede, i tillegg til en litt spesiell utflod. Dette er jo ikke en sexuell overførbar sykdom, ingen kjønnsykdom, men den burde behandles. Dog kan det være et tilbakevendene problem hos noen. Hva den vil si for en graviditet og evt prematur fødsel vet jeg ikke, men dette vet jo gyn/jm mer om. Du burde absolut si fra, om ikke annet, så for din egen del.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 hadde det for 3år siden men da var det ille.. nå merkes det bare når er på do enkelte ganger..ikke noe utflod el nå... så skal høre med legen når skal dit til uka
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde det akkurat og fikk behandling på resept fra legen. Var vaginal gel i 5 dager, nå er alt veldig bra. Grunnen til at jeg sjekket det opp var at utfloden var blirr rødlig/brunlig og jeg trodde det var noe galt med fosteret. Tok en bakterie prøve og fikk svar at det var skjedekatarr/bakteriell vignose. I ettertid kan jeg jo huske at det luktet litt og, men tenkte det var pga graviditeten. Nå er alt supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå