Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Den beste inskripsjonen man kan ha i en giftering, da det løftet er det eneste som kan inngås uten å brytes igjen. ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 hehehe.. Men høres det ikke ut som en trussel i tillegg, syns nesten det ble litt uromantisk med inntil videre ;P
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Kanskje uromantisk for noen, men humoristisk ment mellom to realister. ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 hehe.. greit å være realist, men likevel;P Jeg trur jeg hadde valgt å hatt ringer der det sto, jeg er din så lenge du vil ha meg. Har begge det på ringene sine, så holder man jo det som er skrevet uansett hva fremtiden bringer:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Synes det blir helt feil å ta bort håpet og troen på at det er for alltid, resten av livet. For meg blir det litt som å grave en grav for forholdet=) Vil heller tro til det motsatte skjer, det er nå meg=)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 "Den som gir seg er en feging!" Skal det stå i min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå