Gå til innhold

Jeg vil så GJERNE være gravid nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her. Jeg venter IKM den 8-9 januar. Sist M var den 9 desember. Eggløsnings kalkulatoren sa at 26 desember var eggløsningsdag, mens en annen sa den 23 desember, så da måtte vi bare prøve disse to dagene, jeg hadde også eggløsningsslim i disse dagene. Syklusen min er på 31 dager +- 1-2 dager. Tok ut hormonspiralen Mirena den 16 april og har igrunnen prøvd siden da, men har ikke lykkes. Hadde en MA i 2008. Det hadde ikke kommet lenger enn til ca 7 uker. Det ble konkludert med ikke levedyktig og antageligvis kromosomfeil. Så da ble det utskrapning på sykehuset. Jeg var veldig lei meg. Har hatt mensen ganske så regelmessig siden i sommer og gynekologen min sier at forholdene i livmor ser fint ut. Måling av progrestron verdiene var også høye og fine.

Som sagt venter jeg mensen den 8 el 9 januar. Jeg HÅPER så inderlig at den IKKE kommer. I går hadde jeg litt vondt bak i korsryggen og i dag kjenner jeg noe som ligner "murring nede på venstre side i livmoren!!! Hva kan dette være tro??? Venter spent på en eventuell festeblødning. Hadde det en uke før IKM sit jeg var gravid i 07. Jeg fødte en datter i 08. Hun blir snart 2 år om noen dager, på IKM dagen så og si. Jeg er så spent på om spiren sitter nå. Jeg har jo prøvd så lenge. Det har aldri tatt så lang tid før. Jeg vil så gjerne ha en til før jeg blir for gammel. Jeg er 38 og blir 39 i august. Fra før av har jeg en gutt på 10 og tre jenter på 8, 4 og 2 år. Har så lyst å ta en tidlig gr.test. Hvem vet? Kanskje den slår ut tidlig? Hvis det er noe på gang, så kan det stemme at det kanskje holder på å feste seg nå. Har lest på nettet om alt mulig om symptomer og analysert og studert så dere vil ikke tro det. Det blir jo nesten som en besettelse, selv om man må prøve å ikke stresse, men det er vanskelig å la være. Ønsket er jo så sterkt og inderlig for oss som hører tikkingen fra vår biologiske klokke. Det var ihvertfall godt å skrive ned tankene mine!!! Er jeg gravid nå tro? Hva mener dere? Kryss fingrene for meg og send meg masse lyseblått babystøv. Jeg ønsker meg så veldig en gutt denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si om du er gravid eller ikke.

- Hvis EL var 23/12 har du IKM 6/1.

- Hvis EL var 26/12 har du IKM 9/1.

...og da er det uansett for tidlig å teste nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...