Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER SÅÅÅ klar til å få ut denne tulla! er såå lei...Hver dag ser jeg etter tegn...HÅPER det skjer snart...Har termin 16 januar,men alle mine har alltid kommet 1 til 2 uker før termin....Kjenner hun "graver" seg nedover;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MHM! Har termin 10 januar og jeg vil og veldig gjerne ha tulla ut. Jeg sitter og kjenner etter rier hele tiden. Hehe. Jeg er førstegangs og jeg vet kke hva jeg skal se etter. Noen tips? Jeg kjenner og den følelsen at hun "graver seg ned".. Hehe.

Skrevet

Jeg ser etter slimproppen jeg;) Når den går på meg er fødselen igang,da begynner riene etterpå;) Har gjort det alle gangene,så da satser jeg på det denne gangen også... Helt forferdelig vondt når hun "graver" seg nedover,kjennes ut som om hun skal poppe ut liksom:)

Slimproppen er oftest ett sikkert tegn på at noe er i gjære,dvs slim blandet med lit blod..Men denne kan også komme uker før sies det,har aldri skjedd på meg..Så jeg har den og riene,riene er mer intense enn kynnere,de tar tak i ryggen samtidig som fremme:) Varer en ca 30 sekunder eller mer..kommer ujevnt for så å bli jevnlige..Har de innimellom,dvs ett par stk så gir det seg,så jeg tror ikke jeg går såååå mye lenger,men er utålmodig og vil helst hatt henne ut yesterday!

Alle sier ja nå må du slappe av og sitte med beina høyt,vel har 4 andre unger her,hunder og mann som alle krever sitt,så noe avslapping får jeg definitivt IKKE.Håper det kan bidra til at hun kommer snart..

GÅ TUR;) det skal hjelpe det også..Men det er jo fryktelig tungt akkurat nå med all snø og is:)

DU må iallefall ha lykke til med første fødsel:) Håper den blir en god opplevelse for deg:) Det er det aller viktigste..:)

Jeg har fått beskjed om at jeg før som en katt,vel jeg føler det IKKE sånn,men kjappe og ukompliserte har de vært alle sammen..Så jeg håper denne siste gangen blir like ukomplisert som de andre,bare med litt mer smertelindring enn lystgass:) Har kun hatt det:)

Skrevet

Jeg skriver meg på her. Er sååå klar for at fødselen skal starte. Tror jeg bruker altfor mye energi på å kjenne etter tegn. Har termin 15. januar.

De andre to har kommet 7 og 5 dager over tida så jeg må nok forvente at det ikke går noe fortere denne gangen.

Lykke til dere andre som snart er i mål :-)

Skrevet

er også super klar nå ;) 5 dager på overtid, og foreløbig ingen tegn.. han har gravd seg så langt ned han kommer, uten å dette ut...går til sengs hver kveld og håper at i natt er natten, og står opp like skuffet hver dag...

Skrevet

Så rart:) De fleste tenker at det skjer om natten;) Jeg legger meg om kvelden og håper at når jeg står opp igjen neste morgen er det igang:) Har enda igjen å føde om natten:) 2 kom rett før barne tv;; de 2 andre kom i 2 tiden om ettermiddagen..Alle fødslene startet om morgenen..hihihi..

Så jeg HÅPER denne også kommer på dagen,alt er bedre etter en "god" natts søvn..Ikke at jeg sover heller da!!!Tisser jo en gang i timen............

Skrevet

Jeg vil også føde. termin i morgen. Storesøster kom 9 dager før termin, storebror kom 1 dag over. Håper jeg slipper å gå enda lenger med denne...

Har fortalt ham at jeg vil ha han ut i dag, men jeg kjenner ikke mer enn vanlig...

Skrevet

Nå har jeg nettopp spist arme riddere, hadde i ekstra mye kanel, så får vi se hva som skjer. Har også planlagt en runde en høyet :P Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...