Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Dette er litt rotete, og jeg regner med å få mye dritt tilbake etter dette innlegget. Men jeg håper noen seriøse vil svare også.. Jeg tok en graviditetstest nå og den er positiv. For å få sakt en ting ihvertfall! Jeg har gått på ppiller, men de har svikta meg tidligere og tydeligvis gjort det igjen..... Siste mens fikk jeg ca. 30 oktober og var ferdig ca. 5 november... Jeg hadde besøk av en kompis 6-8 november.. Vi har vært sammen tidligere og er bare venner nå. Men vi ble begge veldig fulle den ene kvelden, 6 november. Vi koste litt i senga, det vil si.. Han fingra meg litt, jeg tok litt på hans sak.. Jeg husker ikke så mye mer, men er ganske sikker på at vi ikke hadde sex. Han ville, men jeg ville ikke.. Hadde sex med knullekompisen min 14 og 15 november. Altså litt etter eggløsninga ca. Jeg har ikke helt stabil syklus, mensen kan komme både en dag for tidlig og en dag for sent noen ganger. Vi hadde sex flere ganger de dagene, men han hoppa av i svingen alle gangene. Etter det jeg vet hvertfall. Jeg snakka med nummer 1 nå, han kompisen min. Han sier også at vi ikke hadde sex. At han er 99% sikker på at det ikke kom noe ut av han heller da jeg lekte med han, men kan jo ikke være 100% sikker sier han. Det jeg egentlig lurer på.. Går det ann å bli gravid hvis jeg har ronka han, og han har spruta på hullet mitt på en måte? Selvom det jo nå er lite trolig.. Det bør vel være nummer to som er far til barnet? Må få med at jeg tok en test på tirsdag 24 november (ikke morgenurin) og den var negativ. Da var det gått 18 dager siden nummer en og jeg hadde lekestund. Den burde vel vært positiv om det var noen sjans for at jeg ble gravid da? 28 november tok jeg en sånn clearblue som skal vise hvor mange uker det er siden unngfangelsen, den viste 1-2 uker. Det var akkurat 2 uker siden, eller en dag før det hadde gått 2 uker. Uansett hvor åpentlyst det egentlig er med hvem som er far, blir jeg urolig.. Fikk en melding fra han første nå.. "For og si det sånn.. Ingenting kom ut å ingenting kom inn.. Om det har gjort det så vet ikke jeg hvordan..." Jeg er forvirra og urolig.. Redd..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 En liten stund siden jeg skrev dette på en annen side, så jeg kopierte bare. Jeg tok jo ikke testen nå, men 27 november
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Var nok med knullekompisen din 14-15 november.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Tror nok du kan være rimelig sikker på at det er nr 2 som er far ja. Så lenge ingenting kom inn å ingenting kom ut med nr 1 så...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Ja, gjorde ikke det etter hva vi begge husker.. Men vi var jo ganske fulle da. En av oss burde vel kanskje ha huska det? Disse testene som viser med uker, pleier de å stemme?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ja de testene som viser uker er rimelig sikre ja..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Har du fortalt han første at du er gravid? Syns det er rart at han går fra å huske veldig lite, til å plutselig være helt sikker på at ingenting kom hverken inn eller ut. Lite klar for å bli far? Utover det har jeg ingenting å si, det blir bare spekulering hvem som er far... For å være sikker bør du a en DNA test av barnet når det blir født.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Er bare jeg som ikke husker stort.. En DNA test trengs ikke nei, nummer en er mørk og nummer to er lys Jeg har sakt til nummer en, som egentlig gjerne ville hatt barn med meg, at jeg er gravid med at det mest sannsynlig ikke er hans. Og har sakt til nummer to at jeg er gravid med hans barn, siden det jo er mest sannsynlig siden vi faktisk har hatt sex..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Det er godt å høre for den burde vist 2-3 uker om det var nummer en...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror også at nr.2 er faren. Men nå har jeg selv opplevd å bli gravid dag 5 etter første mensdag ved å bli penetrert i 3-4 sekunder uten at det gikk for ham, så alt er faen ta meg mulig!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Hvem føler seg dum? Ikke jeg ihvertfall. Den celleklumpen havnet i en søpelbøtte på Ullevål sykehus gitt. Jeg bærer ikke frem barent til en overgrepsmann, ellers takk!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 Haha! penestruert! Og haha! spruta i hullet mitt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå