SnartLeah Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Datteren min på 16 mnd fikk plutselig veldig røde kinn over natten,og ble etter noen dager "blå"....og litt harde å ta på. Kjentes ut som det kunne være en væske-ansamling! Dette har hun hatt i ca uker. Det begynte å bli bedre,men så kom det tilbake igjen. Det er ikke hardt hele tiden.... Idag når hun våknet hadde hun fått to røde "sirkler" litt nærmere øynene.. Hun er ikke plaget av dette..-virker det som hvertfall. Ikke vondt når jeg tar eller klemmer litt på det heller... Noen som veit hva dette kan være????
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Det er i alle fall ikke atopisk eksem.. Det kommer nesten alltid først på innsiden av ledd, dvs på innsiden av albuen, på fingre, på baksiden av knærne osv, der det blir fuktig osv. Det begynner med som kløende prikker, som blir bittesmå vannblemmer som sprekker. Du har ikke vært ute i kald luft uten å smøre henne da, slik at det rett og slett er kuldeutslett?
SnartLeah Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Nei..hun våknet med utslettet...merkelige greier......kanskje det er varmeutslett???
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 det kan være en av de derre barnesykdommene også..jeg tviler på at det er atopisk eksem..dattera mi på 6mnd er så hard angrepet av dette så vi må inn på riksen og ho har aldri hatt det som du beskrev.men sjekk det ut for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 atopisk eksem er det ikke, kanskje det kan være rosen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå