Gå til innhold

Hvor mange dager OVER termin idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg kommet til 10. Det tærer på humøret mitt:( Og tålmodigheten...jeg tror jeg blir sprø snart!!!

Enn dere, hvordan føler dere dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 2 dager over termin idag ! Aldri vært gravid så lenge før, begge de to jeg har kom akkurat på termindatoen.

Kjenner at det å gå over er mye tyngre enn jeg hadde trodd, har gått i et vakum og bare ventet nå siden jordmoren sa jeg var moden og klar 19. desember.

Hadde sex i går og forgårs, men ingen effekt til nå! Håper inderlig at knøttet snart bestemmer seg for å komme ut til oss, er ganske så lei. Nesten så jeg tror det _aldri:_ kommer til å starte nå...

Skrevet

2 dager over nå ;o/

Ser ut til at jeg har overtatt hønny-bunny sitt forløp til fødsel....sliten og lei nå.

Skrevet

1 dag over, men når jeg ser tallet ditt skal jeg ikke klage enda.

Skrevet

5 dager over, og lei :(

Skrevet

Hei :) Da er vi i samme båt. Jeg er 11 dager over termin i dag, og nå er jeg virkelig klar for fødsel her. Det var helt greit å runde nyttår, men nå vil jeg gjerne at lillejenta melder sin ankomst:) Jeg merker også at det tærer litt på humøret, ganske kort lunte om dagen for å si det mildt.

Skrevet

4! Men virker ikke som noe har tenkt å skje...har ingen "tegn" ennå ihvertfall...leeei!

Skrevet

Det er 5 dager siden termin i dag, og begynner å bli smålei av å si "Nei - han har ikke kommet, han kommmer når han kommer"!

Skrevet

Jeg er 7 dager over termin i dag. Har hatt en helt forferdelig dag. Begravd meg i tårer, men nå i ettermiddag har jeg klart å ta meg litt sammen. Prøver å sette ting i perspektiv. Om en uke er det vel overstått enten ved igangsetting eller ikke. Og så skal jeg ha skatten min hos meg hver dag i mange år framover. Regner med å glemme i de evnt. 14 overtidsdagene når han endelig kommer.

Men masse, masse medfølelse sender jeg til dere andre på overtid-veldig psykisk slitsomt.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...