Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Til dere som lager ekkle innlegg eller svarer nedelatende . Må dere ha det inn med teskje :??? Det er ikke alle som får til amming, de vil, men får det ikke til og flaske blir eneste alternativ. Eller skal barnet sulte ? Jeg tipper at størseparten av dere er usikker i det virkelige liv og ENDELIG har funnet en sak dere kan hevde dere i, eller tror at dere er hevet over i. Uansett om dere kan anses som korka så kan faktisk de som ufrivillig ikke kan amme såret av drittinnleggene deres. VOKS OPP!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Så enig, så enig HI! Er selv en av de som ikke har kunnet ammet. Fikk ikke lov av legene da jeg ble veldig syk under fødselen og måtte gå på medisiner som de ikke turte la meg amme på. Pumpet meg mange ganger om dagen for å prøve å få melk slik at jeg kunne amme i ettertid. Men det gikk desverre ikke. Synes det er trist at jeg ikke har kunnet ammet. Og er også trist at jeg faktisk må forsvare meg fordi jeg ikke ammer. Selv om man ikke ammer, så er det ikke alle som har valgt det bort selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå