cabana Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 I dag er jeg 31 UKER Jippy.... sengeliggende ennå men begynner å se lys i tunnelen nå... Har lagt siden uke 25,hvem skulle tro at jeg ville komme så langt da det var krise på sykehuset Dette skal vi klare,har nemlig avtalt med lissje_gutten at han kommer etter uke 37 sitter bare å smiler )
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer så mye :-) 31 uker er en viktig milepæl! Du har vært kjempeflink! Jeg kommer etter med 30 uker til uken! Lykke til videre med rugingen :-)
cabana Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 ¨Takk Lykke til med rugingen du også, 30 uker er en viktig milepæl Dette skal vi klare
lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer så mye!!!!! Du er helt utrolig flink som har holdt motet oppe som sengeliggende så lenge:O) jeg er kjempeimponert!!!!! Nå kan du jo bare kose deg med spark i magen og ta det som det kommer framover, gutten din begynner jo å bli stor og sterk nå) Jeg er helt sikker på at du klarer å knipe enda noen uker!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå