....mammatilto... :))) Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal bli mere strukturert Økonomisk (selv om jeg har var det i 2009 også)
♥♥♥ Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 jeg skal begynne å trene igjen. komme meg ut i frisk luft og få opp pulsen. de siste 6 mnd har vært slappe, og det syns...
PAVEEL Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal begynne med et nytt og sunnere liv i år også
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Trene mer og prøve å kutte ned på sjokoladen:) Har ikke det store håpet om det siste men er jo lov å prøve
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Være mer uredd når det gjelder jobbsøking (etterhvert altså, permisjon først). ikke kjøpe klær jeg egentlig ikke liker.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ikke offentlig, men jeg skal ned like mye som i fjor (ikke gått opp i jula heller) så i løpet av våren håper jeg, skal jeg ned 7-8 kg =))
*Lissi* Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal være litt "egoistisk" i år:-) Har hatt liten egentid de siste årene, men i år skal jeg sette av mer tid til meg. Trene og skal alene på tur i februar. Deilig nå som barna vokser til... Prøve å få tid til litt mer kjærestetid også!
Mammapudding Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal fortsette å trene og spise sunt, begynte i juni og det har gitt resultater:) (noe av resultatene er ødelagt nå i jula da..hehe). Jeg skal være mer tålmodig å prøve å ha det mer gøy med Leah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå