HTC Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Regner med vi fjerner all julepynten og adventstjernene i vinduene i morgen eller til uka, men hva med lys ute i trær og busker? Er så hyggelig nå mens det er mørkt, men det er jo litt julete også. Kan jeg la de sitte på ut januar eller er det hakket for lenge? Hva gjør dere?
♥♥♥ Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 i fjor var både adventstaker og utebelysning opp til langt ut i februar... men det var grunnet vi var på nyfødtintensiven med vesla. i år fjernes all pynt 20. dag jul tenker jeg
Propellll ♥ Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Kommer til å rydde vekk jula i løpet av neste uke. Utelysene også, eller kanskje ei uke til
HTC Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 Tror jeg ender opp med å ta alt ned i morgen. Begynner på jobb igjen på mandag og egentlig like greit hverdagen bare kommer. Lurte litt på å ta julepynten i morgen og la utelysene sitte en uke eller to ekstra, men tror ikke jeg gidder å ta dette i flere økter. Alt skal jo pakkes ned i samme esker og opp på loftet, så like greit å bli ferdig med det.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Fjerner julepynt inne og tre idag, men venter med den busken vi har ute fordi ledningen er snødd inne.... Samt at det er 15 minus ute, og da blir det ekstremt kaldt i stua fordi vi må åpne dobbel altandør for å få inn busken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå