Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg holder på å bli gal, av søvnmangel! Får rett og slett ikke sove om nettene, pga overaktiv baby, kløe og uro i kroppen. Har prøvd utallige råd (gå tur om kvelden, dusje ett par timer før leggetid, ikke sove på dagen, sove tidlig på dagen, sove på ettermiddagen) uten at noe hjelper. Sånn som det er nå så sovner jeg ikke før på morgenen, og sover da tre-fire timer. Er det noen som har hatt samme problem her og som kan fortelle hva dere har gjort for å få tilbake søvnen? Jeg er nå ca 33 uker på vei, og frykter jeg kommer til å klikke om jeg skal måtte gå slik til termin
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg begynte samme som deg ca med søvnproblemer. Gjorde meg ikke så mye egentlig jeg bare passet på å sove litt ekstra på dagen. Det gjorde susen for meg. Jeg sover fra ca 6-7 til 11 eller noe sånn så jeg får jo en del timer søvn Nå har jeg bare 1 uke til termin. Det er utrolig hva man kan holde ut!
to prinsesser og spire på vei Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Vært igjennom akkurat det samme som deg! Fikk tatt endel prøver få se om kroppen manglet noen stoffer, og vi fant både anemi (blodmangel), og veldig lite vitamin B-12. Sistenevnte gjør at en får urolige kløende bein, ikke kramper. Dette var helt grusomt!! Får nå jern og B-12 sprøyter ukentlig. I tillegg har jeg begynt med ull-tråd rundt ankelen, tar en bit hver kveld og knytter rundt ankelen. Har sovet som ei prinsesse de siste ukene, og har ei uke igjen til termin. Problemene begynte rundt uke 34. Spør om å ta noen prøver, og prøv ulltråd! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå