Gå til innhold

Dager igjen 2/1 da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

-1 her og nå går jeg på overtid igjen, like morsomt hver gang. Nå skal alle triks i boka brukes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager, og skikkelig lei! Gleder meg så masse til lillegutt kommer ut! Skal begynne med diverse kjerringråd nå for å prøve å få i gang noe snart! Har tross alt menstermin om 2 dager;)

Skrevet

36 dager igjen:) nyter siste del av svangerskapet..

Skrevet

6 dager, og kan godt gå 2-3 dager til, men helst ikke lenger.. hehe.

 

Kjenner jeg begynner å bli litt ivrig.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som bare nyter svangerskapet. Jeg har 32 dager igjen, og er ikke utålmodig i det hele tatt. Men så skal det sies at jeg ikke har noen plager å klage over heller da. Er jo dessverre ikke alle som har vært så heldig. Men jeg føler meg nesten litt unormal her inne siden de fleste skriver at de bare vil bli ferdige så fort som mulig.

Skrevet

3 dager igjen til UL-termin og jeg gleder meg sykt til å bli ferdig med dette :)

 

Skrevet

6 dager igjen...er så lei nå...håper han kommer ut snart! Har belaget meg på å gå over tiden, men heldigivs bare noen få dager.

 

 

Skrevet

24 dager igjen

Skrevet

58 dager igjen og jeg syns det er akkurat passe :)

Skrevet

8 dager til menstermin og 13 til ul termin - og har så vondt i hender og ben av syyyke mengder vann at jeg tror jeg kreperer!

så her synes jeg hun kan sette i gang i dag av ren sympati med mor :o)

Skrevet

da er det 40 dager igjen:) og jeg er høygravid..:)

Skrevet

8 dager igjen i dag :)

Skrevet

19 dager, men med 2 cm åpning, moden, avflatet, mye slim og nedpress tør jeg kanskje håpe på litt før siden det er 3.gangen...

Skrevet

26 dager igjen.Er så lei.Teller ned dagene nå.sejv om det er ei stund igjen.

Skrevet

16 dager igjen.. Begynner å bli veldig klar for fødsel nå

Skrevet

5 dager igjen! Våknet opp med steinhard mage, så håper, håper ;)) Men hun har lurt meg før, så det skjer vel ikke noe. Akkurat nå føles det som at fødsel er helt unna rekkevidde!

Skrevet

16 dager igjen :-) Ingen plager annet enn mye vann i kroppen, men gleder meg til å se den lille :-)

Skrevet

2 dager på overtid....

Skrevet

offisiellt høygravid i dag,40 dager igjen.

Skrevet

6 dager igjen...er klar nå;o)

Skrevet

44 dager igjen til lillebror kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...