prins 07, prins 10 Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 -1 her og nå går jeg på overtid igjen, like morsomt hver gang. Nå skal alle triks i boka brukes:)
Miranda01 Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 10 dager, og skikkelig lei! Gleder meg så masse til lillegutt kommer ut! Skal begynne med diverse kjerringråd nå for å prøve å få i gang noe snart! Har tross alt menstermin om 2 dager;)
milliemor :) Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 36 dager igjen:) nyter siste del av svangerskapet..
Termin 080110 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 6 dager, og kan godt gå 2-3 dager til, men helst ikke lenger.. hehe. Kjenner jeg begynner å bli litt ivrig.
madike Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Godt å høre at det er flere som bare nyter svangerskapet. Jeg har 32 dager igjen, og er ikke utålmodig i det hele tatt. Men så skal det sies at jeg ikke har noen plager å klage over heller da. Er jo dessverre ikke alle som har vært så heldig. Men jeg føler meg nesten litt unormal her inne siden de fleste skriver at de bare vil bli ferdige så fort som mulig.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 3 dager igjen til UL-termin og jeg gleder meg sykt til å bli ferdig med dette
NostraStoria Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 6 dager igjen...er så lei nå...håper han kommer ut snart! Har belaget meg på å gå over tiden, men heldigivs bare noen få dager.
Cupcake! Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 58 dager igjen og jeg syns det er akkurat passe
HeidiL Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 8 dager til menstermin og 13 til ul termin - og har så vondt i hender og ben av syyyke mengder vann at jeg tror jeg kreperer! så her synes jeg hun kan sette i gang i dag av ren sympati med mor )
*SmurfeMamma* Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 da er det 40 dager igjen:) og jeg er høygravid..
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 3 dager... i dag skal jeg kjøpe meg lakrisrot te:)
misskizz Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 19 dager, men med 2 cm åpning, moden, avflatet, mye slim og nedpress tør jeg kanskje håpe på litt før siden det er 3.gangen...
T+H+T Skrevet 2. januar 2010 #17 Skrevet 2. januar 2010 26 dager igjen.Er så lei.Teller ned dagene nå.sejv om det er ei stund igjen.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 2. januar 2010 #18 Skrevet 2. januar 2010 16 dager igjen.. Begynner å bli veldig klar for fødsel nå
Jenny2010 har født! Skrevet 2. januar 2010 #19 Skrevet 2. januar 2010 5 dager igjen! Våknet opp med steinhard mage, så håper, håper ) Men hun har lurt meg før, så det skjer vel ikke noe. Akkurat nå føles det som at fødsel er helt unna rekkevidde!
2tettebabyer Skrevet 2. januar 2010 #20 Skrevet 2. januar 2010 16 dager igjen :-) Ingen plager annet enn mye vann i kroppen, men gleder meg til å se den lille :-)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. januar 2010 #21 Skrevet 2. januar 2010 2 dager på overtid....
ellen-propellen Skrevet 2. januar 2010 #22 Skrevet 2. januar 2010 offisiellt høygravid i dag,40 dager igjen.
mamman til Jonathan + spire Skrevet 2. januar 2010 #23 Skrevet 2. januar 2010 6 dager igjen...er klar nå;o)
Mammatilsnart2:) Skrevet 2. januar 2010 #25 Skrevet 2. januar 2010 44 dager igjen til lillebror kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå