eggstokk Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hei alle dere fantastiske mødre...(og fedre) Nå er eldste jenta mi straks 2 år og frem til nå kan jeg ikke si at vi har vært så "kulturelle" med henne. Når kan jeg begynne å gå på museum, kino, teater osv. med henne? Eller, hva kan jeg gjøre nå når hun er 2? Og til slutt, dere som bor i Stavanger/Sandnes/Sola, hva slags aktiviteter finnes i omegn? Er nyinflyttet så ikke helt på nett med alt av tilbud enda.
petite fleur Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Vi har vært på museum, mini-zoo og Polaria (et slags arktisk akvarium) med guttungen på 2 år, han elsket det :-) Kino er han definitivt ikke klar for, det blir for lenge å sitte i ro. :-) Ellers bruker vi å dra på biblioteket for å lese litt og leke i lekekroken. Noen ganger har de også opplegg der for så små barn, eventyrstund mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå