Gå til innhold

Hva gjør dere med restene av kalkunen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiste litt av restene av kalkunen fra i går i dag,fryste ned resten.

Hva pleier dere å lage av rester??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkunsalat

Bruker det som pålegg på brødskive eller fyll i pai

Skrevet

Renser kalkunen fra bena, deler i små biter og blander i sausen. Så er det restemiddag, med poteter og grønnsaker, og evt rester av waldorf og rotmos :-D

Skrevet

I går blandet jeg litt av det i en wok med green curry og kokosmelk. Og masse grønnsaker og nudler. Nam nam.

Skrevet

Suppe. Kalunrester, eple, tomat på boks, hønsebuljong, karri, sukker, salt, pepper og fløte.

Skrevet

stekte det med masse godt krydder og urter,så stekte jeg ris og masse grønnsaker og blandet alt sammen.Dette spiste vi som rester igår.Vi var 16 stk på nyttårsaften så hadde ikke allverdens av rester igjen så nå er det tomt:)

Skrevet

Vi pleier å renske den for kjøtt og fryse det ned i posjonspakninger. Vi har det i gryter som vi vanligvis har grilla kylling, lasagne, wok og litt slikt.

Skrevet

Dipsy har 3 nisser ♂♂♀ : Det hørtes kjempegodt ut:).Hvilke grønsaker pleier du og ha oppi?? Og hvilke urter og krydder??

Fikk så lyst å lage slik:)

Skrevet

Jeg brukte blandingskrydder,litt pepper,chilikrydder og evt litt salt,så hadde jeg oppi litt fersk timian og estragon(som er veldig godt til kalkun)

Av grønnsaker måtte jeg bare ta det jeg hadde i kjøleskapet så det var paprika,babymais,purre,løk,gulrot og sukkererter:)

Og med stekt ris til ble det kjempegodt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...