Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 som ble borte på nyttårsaften da hun skulle se på fyrverkeriet sammen med foreldrene. Er redd for hva hun har blitt utsatt for. Håper hun har det bra og at ingen har gjort henne vondt utover det å skille henne fra foreldrene. Tenner et lys for Maryam i natt, og klarer ikke å holde tilbake tårene. For en grusom verden som kan gjøre slikt mot våre små, uskyldige.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Uff, ja jeg synes det er så grusomt og får bare lyst til å tviholde på datteren min. Folk er syke i denne verden, og barn er dessverre minst verdt:(
Pysa Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Helt forferdelig! Jeg håper likevel at det er faren hennes som har tatt ho, å vokse opp i Irak uten mamma er likevel bedre enn å bli misbrukt seksuelt i Sverige.
AussieAnette Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Faren har innrømmet å ha tatt henne med til Irak.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 En ting er å tenke på henne og synes at det er grusomt og tragisk, men jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan tenne lys!! Hva skal det hjelpe for????? Det er jo noen som skal tenne lys for alt som er tragisk!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Forferdelig skremmende sak.. Men hva hjelper det å tenne disse lysene hele tiden??????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå