Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Heisann, Jeg er en frisk og rask jente som egentlig har det veldig bra. Vel, jeg er litt tørr på leppene i kveld, og så hadde jeg vannkopper som voksen for noen år siden, og da hadde jeg i allefall ganske høy feber. Men sånn bortsett fra det går det bra :-) Jeg har aldri vært med familien på en sydhavsøy, og det har jeg så lyst til (kan til nød nøye meg med en tur til Maldivene, dersom dere ikke gir så det svir, men tar på dere gjerrighatten). Jeg hadde en bra barndom, kanskje med unntak av den gangen på sløyden hvor jeg dro til tommelen min med en hammer. Da gråt jeg, da! Jeg hadde egentlig tenkt til å spare till denne turen på egenhånd, men det er jo mye bedre for meg dersom dere betaler alt sammen. Jeg kan holde på i lang tid med å argumenter for hvorfor jeg fortjener dette, men det har jeg ikke tid til, for nå må jeg nesten gå og pakke :-) Kontakt meg gjerne på Facebook. Der har jeg laget en fake profil som heter Celeste Mal-Divaene. Eller forresten; den er ikke fake likevel, det er det jeg heter :-) Mitt kontonummer er 0987.65.43210. Merk gjerne overføringen med "I got scammed". Tuuuuuusen takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hei=) Jeg har overført 1000 kr, kommer til å overføre mer når jeg får lønning på mandag. LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har brukt alle mine penger på MEG (ser det er in å bruke STORE BOKSTSVER her i natt) Det derre engelske ordet.... Hva betyr det?:-P
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Åh, tusen takk - bokstavelig talt, he he!! Når du setter over f.eks. 10.000 kr, kommer jeg til å si "ti tusener takk"! Noe å glede seg til, det tenker jeg - sælig for meg :-)) Håper du får lønn snart - er snart ferdig med å pakke :-) Men det er ikke bare du som har betalt inn penger, altså (du må ikke føle deg lurt)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå