Gå til innhold

Gravid med symptomer vs. gravid uten symptomer - hva opplevde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nygravert med tredjemann(?), ca 6-7 uker på vei. Jeg har ingen andre symptomer enn at mensen uteble og at puppene er ømme.

Med de to andre barna mine, så lå jeg over doskåla på denne tiden i svangerskapet, da spydde jeg døgnet rundt.

Har også mistet i MA to ganger før, og jeg hadde ikke symptomer i de svangerskapene heller.

Så da begynner jeg jo å lure, vil det gå galt denne gangen? Siden kroppen min reagerte voldsomt på hcg i de to suksessfulle svangerskapene, og ikke reagerte de to gangene graviditeten endte i uke 11.

Har dere noen opplevelser, eller tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn som du har det nå. Trøttheten og kvalmen kom ca i uke 8-9..

Alle graviditeter er forskjellige, så det betyr ikke at du kommer til å miste. Håper det går bra denne gangen:) Lykke til og gratulerer

Skrevet

Hadde absolutt ingen symptomer ved første graviditet. Med nr 2 var jeg ganske kvalm, men ikke så ille at jeg hang over doskåla..

Utrolig sliten i begge svangerskapene fra midten av sånn ca..

Skrevet

Takk for svar.

Det er bare det at jeg tenker en del på det, siden jeg har vært dårlig, trøtt, vondt, hormonell, strekk i livmor med de to det gikk bra med og ingenting med de to jeg mistet. Denne gangen merker jeg heller ikke noenting. Jeg vet at det er forskjellig for alle, men siden min kropp reagerer i vellykkede svangerskap og ikke denne gangen, så tenker jeg jo mitt... venter bare på blødninger. Klarer ikke å glede meg over svangerskapet, tenker bare at det har gått galt :(

HI

Skrevet

Har vært gravid tre ganger og har vært dårlig med alle tre.

Siste svangerskap måtte jeg avbryte pga misdannelser og innbiller meg selv at jeg ikke var så dårlig, men er en stud siden jeg gikk gravid sist, så er ikke sikker. Hadde dessuten blødninger i starten (ikke opplevd det med de to andre) og har en mistanke om at blødningen var et varsko om at noe ikke var riktig.

Skrevet

har hatt fire svangerskap...

det første var helt symtomfri...borstett fra at jeg gikk opp over 30 kilo....

jeg fikk en gutt...

andre svangerskap var grusomt..bekkenløsning...kvalm, gikk opp bare 5 kilo siden jeg spøy så masse... ble jente..

tredje svangerskap... helt greit, men fikk blødninger på slutten så jeg måtte være sengeliggende en stund... fikk gutt

siste svangerskap....GRUSOMT::. bare å lese om plager under svangerskap så hadde jeg de...borsett fra høyt blodtrykk...for det hadde jeg ikke..det var derimot LAVT...dvs 88/55..... svimmel, kvalm, bekkenløsning..slik at jeg gikk på krykker de siste 15 ukene... fikk gutt...

Alle velskapte og friske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...