Gå til innhold

Åå, det er så innmari harry!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så innmari harry når man drar til vakre Thailand eller et annet land på andre siden av kloden, tar masse bilder og legger ut på facebook, der ikke et ENESTE bilde er uten mennesker i, ikke et bilde av den vakre naturen, men bare "Stian sammen med en ape" "Grethe holder en krokodille!" "Vannscooter er gøøøøy!" osv..

Når jeg drar på sånne reiser er det for naturens del, for opplevelsene utenfor bykjernen og strendene! Og elsker å komme hjem med minnekortet fullt av vakre minner og bilder av natur, det natulige dyrelivet osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig at vi har deg til å fortelle oss når vi har blitt for harry - for du er kul, du!

Skrevet

Skjønner hva du mener, men synes ikke det er harry da. En som jeg er venn med på facebook hadde dratt på tur med kjæresten sin og det var bare bilder av de to på båten, hotellrommet, resturanten osv.

Spennende album:P

Skrevet

Jeg synes det er kjempekjedelig når noen legger ut bilder uten mennesker jeg da. Slike bilder kan vi jo se i en bok eller i avisen osv. Med mennesker blir det mer ett uttrykk for turen de har hatt, mer personlig.

Hver sin smak ;)

Skrevet

Harry med bilder av mennesker på reise?

Er man på reise tar man bilder av opplevelser.

Når du blir eldre og skal mimre om den flotte reisen du hadde til Thailand, er det vel finest å se på bilder av deg og andre mennesker du er glad i sammen i den flotte naturen?

Hvis du kun ønsker å se på landskapsbilder, bilder av arkitektur o.l så kjøp deg en bok om emne.

Skrevet

Harry?! Jeg har virkelig et annet syn på hva som er harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...