Gå til innhold

Er det ingen som kontrollerer her inne lengre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

før slettet de jo innlegg hele tiden, men nå virker det som om alt er lov. har de sovnet etter at yppert og de forsvant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke modererer de noe særlig, og ikke er de interesserte i å få moderatorer heller virker det som...

Skrevet

"før slettet de jo innlegg hele tiden"

ha ha

Jeg har vært her fra starten, og det har aldri vært kontroll her inne. De har slettet noen innlegg nå og da, ganske så tilfeldig og helst om det har gått så langt at det har blitt dårlig publisitet, ellers er det ingen moderator som bryr seg.

Skrevet

Jeg har bare sendt e-poster og får svar samme dag. Da er gjerne tråden jeg linket til i eposten slettet.

Skrevet

det var jo rart, fordi for et par år siden, så var det noen bråkmakere som laget skikkelig styr, og da var det lenge en askjon der alle innlegg av alle ble slettet nesten heeeele tiden, jeg gadd tilslutt ikke logge meg inn på en stund på grunn av det.

Skrevet

Juleferie skjønner du..

Ikke at de er så aktive her uansett.

De er mer aktive på selge reklame fronten..

Skrevet

Synes generelt det er helt utrolig hvor dårlig denne siden her blir forvaltet av eierne. De har en base med massevis av kvinner i en ekstremt attraktiv målgruppe som faktisk er veldig aktive. Og det vi får servert er dårlig brukervennlighet, elendig layout, redaksjonelt innhold som endres ved å kopiere det samme som stod der for noen mnd siden og et skikkelig rotete annonseoppsett som gjør at annonsørene umulig kan få igjen det de betaler for. I tillegg er det ingen som følger opp og rydder opp når drittunger bruker siden til å tulle på. Problemet er bare at det ikke finnes noe som er bedre, håper det kommer snart...

Skrevet

Liker du ingen av de andre mammasidene da?

Skrevet

Nei, jeg synes ikke forumene er noe særlig bra. Men er åpen for at jeg har gått glipp av noe altså, så tar mer enn gjerne i mot tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...