Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg våkner om morgenen og føler meg helt fin. Etter en liten stund, merker jeg det litt i ryggen. Har fått en sikkelig svai. Bruker etter hvert å kjenne det der legen måler symfysemålene. Har også litt stikking i underlivet. Kjennes av og til ut som om jeg skal deles i to. Jeg har nok begynt å få litt oftere kynner, men det roer seg så fort jeg roer meg ned. I dag har jeg hatt en spesielt stinn/stølhet følelse på høyre side, som nå har forflyttet seg til venstre side. Låret, spesielt høyre, har vært vondt. Illing nedover mot kneet, men ikke så langt ned. Har også kjent litt i lysken. Jeg er ofte kvalm. Har også en periode vondt i hode. Men er aldri kvalm og har vondt i hode samtidig. Mye kan minne om bekkenløsning, da jeg har hatt det siden uke 12. Men er det "bare" det? Eller er det noe som er i ferd med å skje? Jeg er fødeklar.
snobben Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Nesten som å lese om meg selv,det der... Vondt å ligge om natta,både på rygg og siden. Gjør så innmari vondt nederst i magen når jeg snur meg... Vondt utenpå skambenet og i lysken,halsbrann med masse kvalme og oppkast (våkner med spy i munnen midt på natta...) Idag har jeg hatt masse kynnere,sikkert fordi det ble mye gåing igår. Bilen ville ikke starte i kulda og derfor ble det å gå til fots ned i butikken og opp igjen. To hunder som skulle luftes på kvelden/natta. Og noen timer med tråkking på kjøkkengulvet for å snekre sammen nyttårsmiddagen. Ikke superdupert for bekkenløsning,men... jaja,klarer ikke å bare holde meg i ro heller. Hodepine,ja. Hatt en del av det i det siste... så er det vann i kroppen og trøtthet.... Da mangler vel bare irritabilitet og grinete humør,men det er det dårlig med! Som samboer plutselig sa her for et par uker siden: Nå er det jaggu lenge siden du har hatt mensen! Deilig å slippe pms,det her har jo bare vært herlig! Når har du termin? Drøyt 4 uker igjen her,er 36+1 idag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå