Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har jo bra peiling på dette med sying! Jeg er ute etter tips på butikker som selger metervare. Jeg har vært på IKEA, kid, aahlens, living ++. Men har ikke funnet farge/mønster jeg er ute etter. Finnes det noen butikker i Bergensområdet med bra utvalg (helst sentrum til fana)?

Kanskje noen andre også har bra ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoff og Stil i Åsane?

Skrevet

ligger den på ett av kjøpesenterene der ute? Stort utvalg? Dyr?

Skrevet

Viss du har mulighet så er Stoff & Stil i Åsane så bra både på pris og utvalg at det er vel verd å ta turen frå Sotra i alle fall.

Berre belag deg på å bruke god tid... Første gong eg var der brukte eg sikkert ein time berre på å orientere meg før eg gjekk bananas :D

Skrevet

10-15 minutter fra Bergen sentrum, Åsane ByggsenterAS, Salhusveien 55, 5131 Nyborg

Ta av mot Salhus, er 3-4 min å køyre frå Åsane senter/IKEA

Skrevet

takk for tips - de har vel sikkert åpent på lørdager vel?

Skrevet

Nå var jeg treg her, hehe:-) Ser flere anbefaler Stoff & Stil. Har ikke vært der selv (kun på jobbintervju, fikk jobben men tok den ikke:-P) men i nettbutikken har de masse så kan tenke meg at butikken er strålende!!

I Fana er det ikke noe stoffbutikk som jeg vet om ihvertfall, det savner jeg! Men i sentrum ligger Husqvarna vis á vis Berstadhuset (H&M vettu, der i strandgaten.)

De har mye fint! Tør ikke gå inn for ofte, det gjør meg fattig:-P

Skrevet

Jeg har vært inne på nettbutikken - mye fint ja! Salg og alt, må en tur der i morgen!!!

Tusen takk for tips!

Finner jeg ikke noe der så sjekker jeg ut tipset ditt Mona - men det får bli på mandag etter jobb!

Skrevet

Lykke til imorgen, du finner garantert noe:-D

PS: Det er farlig å gå inn i sånne butikker:-P SERIØST farlig (for lommeboken;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...