Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 vi har prata om å se hvordan det går med oss igjen framover. han har ei dame han driver og skriver med på fb, de har også begynt å ringe hverandre nå. han sier de er kun venner, nekter på at de er noe mer. jeg vet han kjørte 4 timer for å besøke henne. jeg vet at de garantert flørter, hadde sex også regner jeg med...hallo liksom. -men spm er : ettersom han nekter plent på at de er mer enn venner, kan det være positivt for min del på det viset at han kansje ikke vil si at de flørter eller noe for å la være å ødelegge en ny start med meg?? jeg klarer liksom ikke se noen annen mulighet egentlig. han er veldig ærlig med meg, og har bestandig fortalt når han hr møtt noen tidligere. hva tror dere? jeg aner ikke, har tenkt meg blind på dette ...... hjelp?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 altså jeg mener: om det med hun dama er kun sex fra hans side, eller flørt, om han ikke vil la det ødelegge for noe fast med meg? vi har ikke sagt at vi er sammen eller noe altså, så han er jo ikke utro heller. men er bekymra for hun der..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Han vil nok bare spille safe. Sjekke ut litt, men fortsatt ha muligheten med deg åpen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Her er mannen som vet å få i både pose og sekk...
V.A.B Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Du høres ut som du er max fjorten... ærlig talt, hvor naiv kan man være?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Hadde droppet den klovnen og heller sett meg om etter en skikkelig mann
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 jeg er jo ikke naiv, jeg skjønner jo at de driver med noe mer enn vennskap. men er bare det om hvorfor han ikke vil si at det er noe mer.. men kan vl være som dere over her sier, at han vill spille safe.
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Egentlig ganske vanskelig å svare på fordi at jeg kjenner jo ikke han, men hadde min kjæreste gjort dette hadde det vært for å ikke ødelegge sjanser hos meg. Og etter det jeg leser så ville jeg kanskje ha trodd at han er redd for å ødelegge en ny start sammen med deg. Jeg håper han ikke lyver til deg, siden han nekter for dette. Og lyver han allerede før dere har begynt på igjen, så tror jeg kanskje jeg ville ha holdt meg unna Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Du er da mer verdt enn å la deg bli behandlet på denne måten? Enten så arbeider man for å få et forhold til å fungere (og holder fokuset på dette), eller så gjør man det ikke. Høres ut som mannen din er en "player" som forsøker å safe seg inn i det ene eller andre forholdet...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 håper og tror at det må være pga det jeg også. klarer ikke å la han gå heller pga barnet vi har sammen men håper dere har rett takk thea:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå