Gå til innhold

Noen som har hatt blødninger og likevel vært gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde vel egentlig ha gitt opp håpet for denne måneden...men jeg bare MÅ spørre.. ;-)

Jeg begynte å blø i går, og regnet med at det var TR som kom en dag for tidlig... Tok også en test i går..den var negativ..

Men følelsen av at noe er annerledes går liksom ikke bort...

Har "stikninger" i livmoren og blødningen har avtatt og ser ut til å være over nå på kvelden...

Er det noen av dere som har hatt det slik, men likevel vært gravide??

Vet jeg er litt symptom-jakter, nå, men...

(Har test liggende..tar nok den i morgen tidlig....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry....kom visst med 2 ganger dette...! :-O

Skrevet

Hei:) Ja, jeg har hatt det sånn i to av mine svangerskap. Første var mye spotting over 3-4 dgr. Denne gangen var det en blødning på morran, som bare gikk over i løpet av dagen. Var bare bitte litt lys brunt i 2 dager tenker jeg. Så det er mulig:) Masse lykke til!!!

Skrevet

Takk for svar. :-)

Tok en test i morges, og den var negativ...så nå må jeg vel bare innse at det var TR...bare litt kort og rar. :-(

Leter liksom etter "the silver lining" overalt..hehe!

Jaja...pp4 here I come...

Skrevet

Forresten..når fikk du positiv test etter blødning/spotting?

Skrevet

Kjedelig:( Jeg testet aldri før en uke over ikm. Så da blir det jo etter blødningene... Men blødde bare litt denne gangen. Og testet da som sagt ikke noe før en uke over. Noen ganger kan en jo ha "litt rar" mens , uten at det betyr noe....andre ganger betyr det noe... Så vi får bare krysse fingrene! Og blir det ikke denne gangen, blir det kanskje neste gang;) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...