Gå til innhold

Vonde, lange og slitsomme kynnere... Uke 25.. + mye utflod... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kynnere som varer i opp til 1 min, de er vonde og sitter i hele magen. De forsvinner når jeg har sittet litt, men jeg kan gjerne ha 2-3 tak før de gir seg da også...

Jeg har også hatt mye blank utflod de siste dagene, og nå er den blitt helt hvit og veldig "seig"..

Noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke egen erfaringer, men ring og spør noen som kan det,lege eller føden, det ville jeg gjort, det skader ikke å være forsiktig :-)

Skrevet

Jeg har også vonde kynnere innimellom, blir litt bekymret av det og vurderer å ringe jordmor selv.. Skal kynnere være vonde da? Jeg er forresten 30+2

Skrevet

Dere er en liten tlf unna svaret, bare ring, så har dere gjort det :-)

Kynnere skal ikke være vonde, det trenger ikke være noe alvorlig, men hvis det er modning kan dere få noe som stopper det. Og det beste er å være på den sikre siden, en liten tlf skader ingen :-) Lykke til!

Skrevet

Takk for svar... Er vel bare det at man bekymrer seg for å ringe tror jeg:-p

Men nå har det roet seg igjen, men skal ta en telefon imorgen uansett:-)

Skrevet

Gjør det, og lykke til! Da ordner det seg uansett skal du se :-)

Skrevet

Jeg er nå uke 31, og har hatt kynnere siden uke 15-16..

De er ubehagelige, og noen er vonde som om jeg må puste meg igjennom dem...

Har også hatt opptil 2 dager i strekk med kynnere, det var i begynnelsen på uke 20.. Men heldigvis ikke noe å bekymre meg over...

Skrevet

Jeg var innlagt på uka før jul pga 8 timer med kynnere som ikke ga seg....De er jo helt normale og skal gi seg i løpet av en time.Vedvarer de lenge og tiltar i styrke bør man ta kontakt med føden,da de kan gå over til rier,og man da kan få stoppet de.De ga seg selv hos meg,er i uke 26 nå og har ca 2-5 av de daglig.

En tlf beroliger veldig:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...