Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har to store barn, og har nå fått nr. 3. Husker ikke hva jeg betalte for de 2, er noen år siden de slutta i bhg.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg betaler 2530 for full plass inkl matpenger. Ca det samme som jeg betalte for eldste for 5 år siden..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Blir omtrent som å spørre hvor lang er en fisk... Gå inn på din kommunes nettside og sjekk der!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 jeg betaler 2580 kr for full plass. ink mat. kommunal barnehage.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Det varierer veldig mye fra kommune til kommune, men det er en makspris for hva det kan koste. Den fastsettes av staten(?) hvert år. Er ikke sikker på hva denne maksprisen er, men tror den er på rundt 2700kr pr. måned.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Max pris er 2330 og pluss kost i tilegg, 30% moderasjon og 50 % moderasjon på nr 3,4 osv, hver kommune har fastsatte priser for kost, de skal ligge ut på kommunens sider. Kan ta mer om man har feks bleier osv i tilegg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå