camosilla Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hei, er det noen som har erfaring med dress fra Stormberg? har sett en der nå som ser veldig ålraight ut som er på salg. lurer også på hvordan de er i størrelsen. gutten min bruker reima i str. 86 nå og den er snart forliten. lurer på om jeg skal kjøpe str 98 eller 104 for at den kan brukes hele neste sesong. (har dress vi kan bruke ut vinteren)
Renate :-) Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Stormberg sine dresser kom dårligst ut på testet på tv 2 hjelper deg i høst av parkdresser... jeg ville vurdert en annen dress var jeg deg... Vi har reima og coop dresser - kjempe fornøyd...
camosilla Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Takk for tipset. Har Reima nå og er fornøyd med den, men jeg så en dress man kan ta ut ulldress i som så så fin ut. Blir nok reima nestegang også
gullegget Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Har brukt Stormberg i noen år nå. De første brukes nå av barn nummer 3.. Så jeg er fornøyd. Jeg ville ikke hoppet helt til str 104, og egentlig ikke til 98 heller. Man mister litt av bevegelses friheten i alfor store klær. 6 åringen fikk HH dress i fjor, fikk hull i rompa etter 2 mnd.. Ellers er folk fornøyd med Coop sine dresser som kom best ut. Kjøpte to delt på skogstad til eldste mann i år, syntes de har mye fint:)
batteriet! Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Heisann. Vi har både reima og stormberg dress til jenta på 3 år. Vi tar ALLTID på reima dressen, og lar stormberg dressen ligge igjen i skapet. Og vi har den dressen med ullfor som du kan ta ut. Min datter synes stormberg dressen er kald, som hun sier, og den sitter ikke like bra på kroppen hennes som reima dressen. Det skal sies at min jente ikke er noen tungvekter og jeg vet ikke hvordan den sitter på andre barn. Har hørt om andre som er fornøyd med Stormberg dressen, men vi kjøper ikke dette igjen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå