Gå til innhold

Sliter så med "svake" rier, er bare 28 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Har jo vært gravid før, men har aldri opplevd kynnere på denne måten. Sovnet til slutt av utmattelse i natt etter en lang kveld. Men da var takene vonde, men ikke rie vonde da...

Er sykmeldt, så jeg tar jo ting med ro. På en måte...

Livet med ungene må jo gå videre.

Har hatt noe i dag og, men syns det er ubehagelig når jeg er kun så lite på vei...

Bare et lite sukk fra meg i grunn, vet ikke hvor jeg vil med dette da. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vet om det er normalt og det gjør så vondt at du lurer, så ville jeg faktisk tatt en tlf til føden eller noe... Og jeg vil ikke skremme deg, men jeg føler jeg må svare når du spør :-)

Skrevet

Det ville jeg faktisk tatt opp med føden eller legevakta. Kynnere skal jo ikke være vonde. (vel de blir jo sterkere når du har født før...men ikke direkte vonde) Selv om det ikke kjennes som rier kan det være modning på gang og da er det greit å få sjekka og evt stoppet det før det har gått for langt. Lykke til:)

Skrevet

takker for svar da, er koslig å høre andres tanker om enns tanker...

tenker jeg tar tlf om det ikke gir seg til i morgen Har født 4 stk og til tiden og uten vonde kynnere før uke 38...

Så syns det er rart.

Nå kjenner jeg det i ryggen der riene sitter. Skal til jm den 11 for utredning ang fødsel. Håper jeg slipper å ta kontakt før den tid...

Skrevet

Ja, når jeg tenker litt, så skader det jo uansett aldri å være litt ekstra forsiktig. Det er jo bare en liten tlf :-) Jeg tror du vil føle deg bedre ihvertfall etter du har tatt den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...