Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 å ta 4000 kr svart pr mnd, for å være dagmamma 2 dager i uken, 9 timer pr dag? Da er det ink mat,bleier,kafebesøk,åpenbarnehage osv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 JA alt for mye, i en barnehage får man 100 % palss med mat og bleier inkludert ( turer/ formingsmateriell osv) for 2330!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 4000,- for 2 dager i uken er ALT for mye!! Jeg hadde aldri betalt den summer og iallfall ikke til en som ikke gidder å betale skatt!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Ehhhh??? JAAAAAA!!!! Altfor mye!!! For 4000 kr i mnd på dagmamma hadde jeg forventet 4 fulle dager i uken..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Nja men det vel ikke alle som får bh plass eller vil stue bort barne sitt på 1 år sammen med 20 andre og 1 voksen som passer på?? Grei pris for god omsorg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Det spørs om denne dagmammaen skulle ha flere barn hos seg eller bare denne ene... Uansett er jeg veldig skeptisk til dagmammaer, hvordan i all verden skal man klare å ha fokus på feks fire smårollinger alene?? Dessuten har de oftest ingen vikar når de er syke, og dermed havner man i klemma hver gang hun eller barna hennes er syke.. Ingen god erfaring der, nei...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Jeg betalte 250 kr dagen, stilte med bleier og en flaske melk selv, resten fikk hun der. På den måten slapp jeg å betale om dagmammaen var syk, eller om barnet var sykt betalte bare første sykedag). 4000 for 2 dager= galskap!!!
maria isabell Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 dagmammaer er underbetalt og gjør en kjempe jobb...kan love dere at det foregår litt av hvert i barnehagene rundt om...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Når ble det dårlig omsorg å ta med seg barnet sitt på kafe å spise lunsj? Er det noe værre ennå spsie i bh/hjemme?????
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Egentlig ikke.. Du ville da hatt en timeslønn på ca 80 kr, noe jeg ikke tror mange her ville ha godtatt å jobbe for.. Jeg betalte 30,- timen da jeg hadde dagmamma for noen år siden.. Latterlig underbetalt, men hun veide opp for det ved å ha 7-8 unger.. Galskap, men jeg var nødt.. Kommer aldri til å bruke dagmamma igjen!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 I vår bhg er ikke bleier og mat inkludert i den prisen.........
maria isabell Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 det er jo derfor dagmammaer burde få støtte slik barnehager får pr unge... hvor mye har et barn brukt for en super pedagog når det bare er en super pedagog på 20 barn? slik er det i mangen barnehager, stor mangel på folk og barna lider av dette..da er det betre en en ommsorgsfull dagmamma til 2 eller 3 barn:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Helt 100% sikker på vår kjære lille barnehage, hadde to ubrukelige dagmammaer før vi fikk plass i barnehagen. MASSE dårlige late dagmammaer der ute som ikke skulle hatt lov til å ta seg av barn i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Alt for mye med tanke på at det er svart. Jeg betaler 2600 kr ink mat for full barnehageplass. Og kan skrive det av på skatten!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Det er helt greit å ha ulike meninger ang. barnehager. Men hvor i all verden finnes denne småbarnsavdelingen med 21 barn og 1 voksen? For hver 3. barn under 3 år er det 1 voksen i barnehagene. Du må gjerne varsle avisene om denne utrolige informasjonen - kanskje du får noen tusen for tiårets tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå