Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er det normalt? Har jo vært gravid før, men har aldri opplevd kynnere på denne måten. Sovnet til slutt av utmattelse i natt etter en lang kveld. Men da var takene vonde, men ikke rie vonde da... Er sykmeldt, så jeg tar jo ting med ro. På en måte... Livet med ungene må jo gå videre. Har hatt noe i dag og, men syns det er ubehagelig når jeg er kun så lite på vei... Bare et lite sukk fra meg i grunn, vet ikke hvor jeg vil med dette da. ;-)
mamman til to gutter Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det er ikke normalt. Ta kontakt med føden og be om en sjekk. Kanskje det du trenger er å ikke bare ta det med ro "på en måte", men faktisk å ta det med ro. Hvis det virkelig er rier, selvom de ikke er så sterke, så kan det hende de velger å legge deg inn også.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Eg ville nok ringt føden for å kome inn og bli undersøkt. Greitt å kunne vite sikkert at det ikkje er noko på gang, eller eventuelt å få vite det dersom "riene" gjer at du blir moden - så både du og sjukehuset kan bli førebudd på tidleg fødsel. Eg hadde vondt i magen i veke 25. Ikkje rier/kynnere, berre vondt, akkurat som støl i heile livmora. Legen min sendte meg til kontroll på KK. Dei kunne avkrefte modning, og ul viste at babyen hadde det fint. Det er bedre med ein kontroll for mykje enn ein for lite.
Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 Ja, må nok ta kontakt om det fortsetter å holde på. Litt rart at det skal være sånn nå, etter 4 helt normale fødsler og til tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå