Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hyperventilerer og gråter.. jeg klarer ikke mer snart.....har hatt det tungt lenge, men ikke sånn som ikveld... hva kan jeg gjøre for å roe meg ned.....?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Pust igjennom nesen, lukk munnen. Dra lufta helt ned i magen, så ut igjen, via nesen. Prøv å få taki en du stoler på snakk i tlf, eller at vedkommende kommer til deg. Har selv panikkanfall :-(
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Pust med magen. Tenk på pusten. Og kjenner du noen som masserer, eller kan bestille time til skikkelig massasje fort, så gjør dette så snart du kan. Det hjelper faktisk. Jeg skrev et lignende innlegg tidligere i høst... Så jeg vet hva dette er, selv om jeg gjerne skulle vært foruten den kunnskapen der.....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 takk, det hjelper litt. har hatt det jævlig hele dette året, hadde en opptur der alt så bedre ut nå før jul, men ser ut til at alt raser sammen igjen....jeg er så redd for at hele dette året blir like jævlg, det klarer jeg bare ikke...... har prøvd å ringe 2 pers som jeg kan snakke med, men de tar ikke telefonen sender klem til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå