Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Nervøs for alle idiot-innleggene du har produsert?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar! :-) Nei, ikke nervøs. Men lite smart av vedkommede å true folk på den måten. Og siden du tipper at det er jeg som har posta alle "idiot"-innleggene her inne, så er det vel nicket ditt jeg vil få svart på hvitt når jeg har prata med moderator ;-) Smart move..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 hehe, nei det er nok ikke mitt nick du vil få. Om du kikker litt inne på Skravle så vil du finne tråden og se hvem det er 22:12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå