Mom2Two Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hvilken str tror du snuppa trenger i ReimaTec nå? Den hun har er str. 98 og den er bare akkurat stor nok, småknapp synes jeg den begynner å bli. Hun er 4.5 år, 102 cm lang, tror jeg. Tror du det holder med 104 cm til neste vinter, eller bør jeg gå opp til 110cm? Hun har hatt denne dressen i 3 sesonger nå! Og har du igjen noen i fine farger i disse str?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Hmmmm jeg tror jeg ville gått for 110. Mulig den blir litt stor, men på kidsmodellen spiller ikke det så stor rolle for den virker ikke så stoooor som babymodellen. Jeg oppdaterte nettbutikken på onsdag, men vet ikke hva som gikk i går. http://www.barneparadis.no/sin-nettbutikk/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1705 Denne har mellomsnupp så den synes jeg selvfølgelig er veldig fin:)
Mom2Two Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 Ah ok, det tenkte jeg ikke på, babymodellen er jo veldig "pæreformet". Hun kler ikke så godt brunt egentlig, tenkte kanskje den marineblå (ensfarget), eller en med en del lilla på? Har du mulighet til å sjekke hva du har igjen i 110 i morgen? Er de dressene som kan tromles mye bedre? Er det den eneste forskjellen?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Tror alle kan tromles nå? Den marineblå med lilla på armene, salla, er fin. Den Dora er ikke brun egentlig, men grå. Jeg skal ikke jobbe i morgen, men sender deg gjerne tlf nr til butikken på pm. Eller så kan jeg ringe å sjekke for deg. Den Marineblå ensfargede som heter Henrik er baggy i modellen og blir ergo mye større enn de andre med regulering i livet. bare så du vet:)
Mom2Two Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 Aah, da er det kanskje bedre med den modellen som ikke er baggy, for den tror jeg blir klumpete på henne da., for egentlig er nok 110 ganske stort for henne ennå. Ja, den så fin ut den blå med lilla på armene og brystet. Ja, om du kan sende meg nr på pm, så kan jeg godt ringe selv. Har du fri, så skal du jammen få ha fri:-) Tusen takk for hjelpen!
Mom2Two Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2010 Den som heter STARR da? Hvordan er den?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Bare hyggelig:) Tror du har full postkasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå