Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 da jeg var på do idag, noe som er langt i fra hver dag for tiden, så var det uuuutrolig vondt... Det reiv skikkelig baki der.. og da jeg var ferdig så kom det mye blod... Det har komt ferskt blod ved hvert dobesøk resten av dagen og.. da er det kun tisse jeg har gjort.. Hva er dette? Kan det være at jeg plutselig har fått hemorider... Innvendig el noe sånt.. Merker ikke noe til at det er noe utvendig... Er i uke 28.nå... Har aldri før hatt hemorider og har ikke måttet presse el hatt spes hard magen når jeg har vært på do ellers, men er som sagt ikke på do hver dag da..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Høres ut som hemorider ja. Er jo en "bivirkning" av graviditet Bestill deg time hos legen din, så får du en krem å smøre på, så vil den forsvinne.. Prøv å drikk mye vann, slik at du får gått på do jevnlig. Og at du ikke blir så hard i magen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Får også kjøpt stikkpiller og krem på apoteket uten resept:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå