Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Vi vurderar å flytte tilbake, og lurer på kor vi i tilfelle skal busette oss i kommunen. Vi har barn født i 06 og 09, og vil bu ein plass der det er mange ungar på samme alder. Vi vil også bu i gang/sykkel avstand til sentrum.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Jeg bor i Førde, men er ikke herfra opprinnelig. Jeg har en som er født i 09, og vi bor på Ytre Hafstad.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Eg bur i Angedalen, det er eit stykke frå sentrum, men ikkje verre enn at ein hiv seg på ein buss om ein ikkje har bil.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Oiiii.. nesten nabo her:) Eg har eldre ungar, og er herfrå. Bur ovanfor Halbrend skule ein plass:) Her er mange småbarn, stort sett over alt. Og dei jobbar med full barnehagedekning her. Det er så nær som full dekning. Dei held no på med ein heilt ny barnehage her i krinsen:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Vi bur i haldbrendsområdet, og har ei som er født i 08 og en som kjem no i mars )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Vi bur òg i Halbrendsområdet og har ungar rundt same alder;) Kan anbefalast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå