maskråka Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hvordan kommer jeg meg videre i verden 6-1? Kommer meg ikke videre i spillet. Får ikke hoppet opp og står bom fast et stykke ut i spillet. tida går ut tilslutt...
Uro4 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 tror jeg vet hvor du mener, og du må liksom hoppe opp på veggen der du ikke kommer lengre... Slik at du får hoppet opp...
Uro4 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 det er ikke noe synlig å hoppe på, men når du hopper på veggen spretter du liksom videre,... Prøv om du skjønte hva jeg mente
maskråka Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 tusen millioner takk!! har sikkert prøvd en time eller mer nå Utrolig hvor hekta man kan bli på spillet til ungene...kremt
Uro4 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 i know... Sitter med det selv og er på verden 8. Vanskelig! men morro. Fikk du det til eller?
maskråka Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 ja fikk det til med en gang Jenta vår fikk det til jul og jeg spiller når hun har lagt seg. Skikkelig hekta nå
flypapir Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Må nesten blande meg, siden dere er inne på mario her... Hvordan kommer man seg til verden 4 og 7?? Jeg finner ikke ut av det... Ser også ut som om det er noen andre steder i de ulike verdnene jeg ikke kommer meg når jeg ser på oversikten..? Noen som vet??
Uro4 Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 HAr du klart verden 8? JEg blir alltid game over på slottet på 8. verden. Gikk ut i fra at det åpnet seg når jeg var ferdig med den verden jeg...hmmmm
flypapir Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Nei, ikke enda, men jeg har nå kommet dit.. Har ikke fått spilt de siste dagene da mannen også har blitt hekta, men må vel klare det på en eller annen måte. Har du kommet deg til verden 8 via 4 og 7?? Jeg har nemlig hoppet over disse, uten at det var hensikten fra min side...
Uro4 Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 nei, jeg har heller ikke spilt verden 4 og 7..Det bare blei sånn... Og vips så var jeg på verden 8 uten å ha vært innom 4 og 7
flypapir Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Hmmm... Jeg koser meg slik med spillinga at jeg må ha med meg alt. Kanskje noen andre vet?
Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Verden 3 og 7 kommer dere til om dere er en liten baby mario på siste slott i verden 2 og 6 tror jeg. http://www.nintendo.no/arkivet/guider/guide_nsmb/world7 Har er link til alt dere lurer på på verdene. ;-)
Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Ja, verden 4 og 7 ved å være baby når dere skal slå browser i siste slott på verden 3 og 6... ;-)
Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Ja, men det går! Søstra mi som måtte gjøre det for meg, men klarte det til slutt jeg og. ;-) Når du hopper for å hoppe på den store "larva" (for på en av de enten 3 eller 6 er det en "larve" og ikke browser du skal slå... Men hvertfall når du hopper på den larven må du trykke ned for å få et skikkelig hardt hopp, eller så bare spretter du tror jeg. Det skal finnes et sånt spm tegn med liten sopp rett før du kommer frem til den røde porten på begge mener jeg.
Turtelduen Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 Bare hyggelig! Holder på med mario bros wii. ;-) Her gjelder det å komme gjennom først for så å finne ut av ting. ;-) Syns det er like stas som barna vet du. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå