Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er eneste single i vennegjengen og syns det er kjedelig. Føler meg litt utenfor når det er fester eller bursdager og sånn. I tilstelninger i barnehagen o.l så må jeg alltid gå alene. Det toppet seg igår kveld under rakettoppskytingen, følte meg både teit og ensom når jeg sto der alene sammen med min sønn mens alle andre sto sammen med sine kjære og barn og alt så så idyllisk ut.Vil ha en mann jeg. Måtte bare få deette ut.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ja, en ser det godt på sånne dager. 17. mai er en sånn dag, også. Da kjenner en virkelig at en er alene. En har ingen voksen som er sin egen lille private:) Men treffer en ikke den rette, så kjennes det ikke mye bedre med en "nestbest" bare for å slippe å være alene......
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Føler det samme..og det er kjipt! jeg er veldig klar for å finne meg en mann nå,og håper mr.right dukker opp snart. Møtte en nå i jula og hadde et lite håp,men ser ikke ut som det blir noe heller...hmm. Men jeg gir ikke opp tror at 2010 kan bli et bra år
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Samme her:) Etter mange år alene, og prøving og feiling, så håper jeg fortsatt(atter igjen) at det nye året bringer noe min vei:)
noLadyjustME Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Skjønner deg godt!! Jeg er også så lei..jeg er eneste single OG eneste med barn i min vennegjeng, jippi 2010--------> et myye bedre år på den fronten
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 er så enig med deg... 17 mai og ferier på barneanlegg det samme. alle andre par med barn ser så idylliske ut og det ser ut til at de "får det til" og så sitter jeg igjen som ikke fikk "det til" det må skje et under for at jeg skal bli "To" igjen tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Jeg sto alene å så på raketter på nyttårsaften, og kjente på det at det var ganske trist....alle bare så rart på meg..:/ jeg håper jeg slipper å være alene neste nyttår...for kjedeligere nyttår har jeg aldri opplevd..:/ lykke til alle sammen, håper 2010 blir kjærlighetens år:D:D for ALLE!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Kjenner igjen den følelsen ja, kjipt å være alene ! Heldigvis har jeg nå fått meg en fantastisk kjæreste (jeg har forresten alltid tidligere vært singel også på nyttårsaften osv, før jeg fikk barn) og det var helt utrolig å ha en å feire med plutselig Lykke til jenter, før dere vet ordet av det dukker det opp en flott mann til dere
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Vel, for å si det sånn; det er ikke alle disse parene du ser rundt omkring som er så veldig lykkelige heller, selv om det kanskje ser slik ut i all offentlighet. Jeg tilhører et av dem som ser bra ut på utsiden. Burde ha gått for leeenge siden, men det er vanskelig. Mange grunner som jeg ikke vil gå inn på her. Er ikke spes festlig å leve i et kjærlighetsløst samboerskap heller for å si det sånn... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå