<3 <3 <3 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 jeg hadde el innenfor tidsrommet 16.- 20. desember.. Hadde ubeskytta sex den 20. Har tre barn fra før.. og alle gangene har jeg hatt samme metallsmak i munnen osv.. den har jeg nå også. Tok en test i går før vin til nyttårs-mat ble et tema.... Testen var negativ.. Kan jeg likevell være gravid?? Er hcg (eller hva det nå heter) -nivået evt for lavt til å slå ut på en test??
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Nja, noen tester ikke positivt før dag 14 uansett, mens mange ville fått positiv på dag 11.. Det kan fortsatt hende at du er gravid. Meld tilbake etter test om et par dager:D
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Noen tester positivt tidlig, noen sent. Så, ja du kan være gravid selv om du testet negativt nå. Test igjen om et par dager om du ikke har fått mensen, gjerne i morgen urin.
<3 <3 <3 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 Takker for svar... Jeg skal holde dere oppdatert... spennende tider. Hvilken test er mest pålitelig?? Finnes det noen som er bedre en andre??
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 JA, så avgjort. Clear blue er den mest pålitelige og den mest følsomme etter min erfaring. Quick respons er også grei, men har opplevd ¨å måtte forsøke å tyde skyggestreker (var gravid den ene gangen og ikke andre, når jeg fikk like "skygger") Hvis apoteket har digital CB slipper du å prøve å tyde:)
<3 <3 <3 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2010 Ok Var quick respons jeg testa med i går.... Får teste med cb om noen dager
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Prøv en CB. Jeg testet faktisk ikke positivt før en uke over IKM, så du kan være gravid på tross av negativ test så tidlig.. Lykketil med ny test om noen dager!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 nå er jeg spent! har du testa på nytt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå