admin1 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg skulle avslutte brukerkontoen min og da jeg trykket "avslutt" knappen kom jeg til en ny side. Jeg er nå visst administrator Sindre og har tilgang til å kunne endre ethvert innlegg her inne. Snakk om slapt system dette.... Ikke får jeg logget meg ut heller, kommer bare opp feilmelding....
Lillebror og stoerebror Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Vitti:) Tror du meg ikke Lillebror og Storebror??? Enn nå da, når jeg har endret innlegget ditt? Mvh Admin....
Dronningen! Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Nice:o) Skulle ønske jeg hadde den samme muligheten når det kommer til enkelte ufine brukere..... Tjohoi!
Hikken Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Dt er kke første gang det skjer her, stadig noen som får tilgang til det og morer seg stort med å endre overskrifter og innlegg for å drite ut alle som er her.. Heia dib.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 haha,skulle til å skrive,men det gjør lillebror,han heter sindre,men så det var jo noe heeeelt annet. hmm..litt skummelt at man kan plutselig får tilgang til adm kontoer..ja,slappt av dem.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Haha sjekk ut anonymsida!!!! =) Og du har rapporteringsplikt til oss andre her, da, seff.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Har meldt i fra til den ekte moderator nå. Direkte ufint gjort det du gjorde på anonymforumet.
blåbæret Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Hva har skjedd på anonymforum? Ser ingenting der jeg...
Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Been there, done that. Send mail til webmaster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå