3guttsmamma;) Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 har no 3 uker igjen til termin og jeg har hatt sukkersyke i de to svangerskapene før.. No de siste dagene har blodsukkeret mitt tatt litt sine egne veier.. for 2 dager siden var det 7,8 og igår 8.0 og idag 10,2.(alle disse fastende) spiste frokost og etter 2 timer idag var det gått ned til 9,4.. har ikke noe insulin,jeg skal visst bare regulere det med kosten,men er ikke så lett i disse juletider selv om jeg føler selv jeg har vært ganske flink!! Det jeg lurer på er om jeg skal kontakte noe legevakt eller om jeg bare skal prøve å holde meg borte fra sukker.. Rart hvor fort vi glemmer hva vi skal gjøre i de forskjellige situasjonene!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det er jo fortsatt noen dager til fastlegen kan ringes og siden det har steget sånn i tre dager ville jeg heller tatt en tlf til legevakten enn å vært usikker i flere dager til:) Dette kan de bedre enn de fleste som sitter her. Håper det ordner seg. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå