Gå til innhold

Dere som har besafe izi combi....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kunne dere bruke dette setet bakovervendt?? Altså hvor gammel evt hvor mange kg var barnet? Vurderer å kjøpe enten izi combi eller acta graco cosmic...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det bakovervendt til ca 2,5 år... Da har vi måttet snu begge pga hyling og skriking. Så fort vi snudde ble alt bra/normalt igjen.

Skrevet

hei :0)

 

Eldste vår satt i Besafe Izi Kid frem til hun var fire og minste snudde vi nå i jula og hun er 3,5 år. Minste er veldig lang, eldste er helt på normalen i lengde. Jeg har en annonse liggende ute, der ser du bilder av setet i bruk :0)

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20379043&islogout=true&logoff.y =10

 

Anbefaler ikke cosmic, det var ikke vi fornøyd med i hvertfall

Skrevet

apropo skriking og hyling så har vi hatt noen runder, men vi har alltid kommet igjennom dem med å finne på litt å se på osv i bilen og ved å ha et speil på nakkestøtten som har gjort det mulig for barnet å se den som kjører

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...