Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Blir det dumt? Jeg har sosial angst, så det hadde vært en kjempe trening å dratt alene. Er bare redd alle andre på timen kommer 2 eller fler, slik at jeg blir helt alene.. Eller, skal jo ikke ha så mye med de å gjøre uansett da.. Hmm! Noen som trener alene?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Det er helt vanlig å trene alene. Topp trening for deg på alle måte:-) Go for it!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Har aldri trent sammen med andre jeg:) Like greit å gjøre det alene, i eget tempo:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg trener alltid alene! Det gjør igrunn de fleste der jeg trener! Kjør på, kos deg med trening!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Det er mest vanlig å trene alene. Vanskelig ¨å få en skikkelig treningsøkt om man skal være sosial i tillegg:) Treningssenter må være et bra sted for de med sosial angst. Alle er fokusert på seg selv og egen kropp så lite å være bekymret for:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Alle jeg ser, kommer alene på trening. Men de blir jo etterhvert kjent med andre som også da trener alene:) Jeg hadde likt best å gå alene, for da styrer jeg alt sammen alene.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Det er grunnen til at jeg aldri trener lenger. Har ingen å trene sammen med nå...burde def trent.................
Anne:-D Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Det er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg trener av og til sammen med noen, men som oftest trener jeg alene. Syns det er like greit, får jo ikke snakket noe særlig sammen under timen uansett. Lykke til!
petite fleur Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Liker best å trene alene, jeg. De første gangene syntes jeg det var litt ekkelt, fordi det var en ukjent og fremmed situasjon for meg, men man kommer fort inn i vanen. Ta med deg mp3-spiller og lukk deg inne i musikken og treningen - du kommer til å kose deg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Er så redd for at jeg skal dumme meg ut, ikke finne frem til salen, siden jeg ikke har vært der før. Vekke oppsikt liksom.. Eller at alle andre er i veldig god form og at jeg ikke klarer å henge med. Er jo ikke i kjempe form.. Men kanskje jeg for en gangsskyld skal se bort ifra dette å prøve! Ser ut som det blir spinning i morgen kl. 11 gitt (om jeg ikke får panikk å snur i døra....)
tante grusom master of law Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har jobbet på treningssenter i maaange år, og kan si at de aller fleste trener alene. Og så fort noen er ny på ett senter så spør de fleste de ansatte hvor garderobe, sal etc ligger, så de ansatte er meget vant til å vise folk hvor de skal. Ingen skam å spørre. Dette går så bra så! Dra og tren og kos deg!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Guri, jeg drar alltid alene, jeg. En ytterst skjelden gang har jeg følge med ei venninne. Ingen som reagerer på det. Stå på!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Leste litt mer nå: så du har ikke vert der før, altså? Ingen grunn til panikk. ALLE de andre der har også hatt sin første gang. De aller fleste har vert utrente og slapp i fisken. Se på det som en liten oppdagelses ferd for deg selv. I resepsjonen spør du hvor garderoben er, hvor spinningen skal være og i det hele tatt. HUsk å ta med et lite håndkle, spinning kan bli en våt opplevelse og det er godt å ha noe å tørke seg i panna med. Tenk så deilig det blir etterpå!
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Og du; i januar er det alltid veldig mange nye. En som spør om veien eller er uvant med apparatene vekker aldri noe særlig oppsikt, men hvertfall ikke i januar. Spinning er perfekt:) De fleste finner seg sykler noen min før, justerer setet og småtråkker for seg selv. Da kan du være opptatt med å justere sete og håndtak fram til instruktøren setter seg og etter det er alle i sin egen treningsverden. Lykke til. Jeg har troa på at du klarer det:D
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk, for at dere er så positive og har troen på meg!! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 Men hvilken treningsklær bruker dere? Stor vide joggebukser, treningsbukser (type nike etc) eller "kosebukser" (fra hm f.eks) ? Har aerobicsko, kan jeg bruke de på spinning? Sikkert mange som synes dette blir for dumt å spørre om, men pga angsten er jeg livredd for å dumme meg ut. HI
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Jeg veksler mellom kosebuksa (haha, fra HM) og en treningsbukse i pustendestoff fra en eller annen sportsbutikk. Hvis du har sportsbh passer det fint inn, men på spinning er det kun nødvendig hvis du er veldig stor. På overkroppen er det like akseptabelt med dyr sportstopp som vanlig singlet eller t skjorte:) Du kan bruke aerobicsko på spinning og til alle de andre aktivitetene. Hovedsakene er at de er gode og at du ikke bruker de ute. Ikke populært å dra med søla inn:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Om du ikke har det og finner ut at du vil spinne videre bør du kjøpe deg en polstret sykkelbukse.
tante grusom master of law Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Ikke tenk på klærna. Bruk det du føler deg komfortabel i. På treningssenter ser man alt fra tights, sykkelbukser og shorts til kosebukser.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #21 Skrevet 2. januar 2010 Spent på å høre hvordan det gikk idag...? Jeg har alltid trent alene, men da bare i styrketreningsrommet. Synes det ser skummelt ut med timer:) Spinning ser ikke riktig så skummelt ut da, siden jeg føler meg trygg på en sykkel. Tror jeg skal prøve meg på spinning når jeg skal ta opp treningen igjen etter fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #22 Skrevet 2. januar 2010 Trener nesten alltid alene jeg og tippe 80% av de andre der også gjør det. Dra, trenging er supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå