Gå til innhold

Noen i fredrikstad?


blomsterengel

Anbefalte innlegg

hei, jeg har akkurat flyttet til byen og kjenner ikke så mange her. Noen gravide på Kråkerøy? Godt nytt år og lykke til i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke fra Fredrikstad, men fra Sarpsborg.. Ikke så langt unna !

Når har du termin da ? Første barnet eller ?

Jeg har termin 15.august. Har en jente på 3 år fra før. Gleder meg veldig til å få en liten krabat til i huset ;-)

 

Godt nytt år til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Bor i Fredrikstad- men er også innflytter. Har en gutt fra før, og har nå termin 02. august. Hadde vært veldig hyggelig med et treff etterhvert, men kanskje vente til vi er kommet legere i svangerskapet. Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fra fredrikstad;) Har en 07 gutt! Har termin 15 jeg også!!! ;) Et treff må vi få til vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Dytter denne jeg, i tilfelle det har kommet flere som bor i Fredrikstad i augustklubben. Når er dere klar for treff jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ta første treff nå i februar da ? Nå er vi jo over i 2.trimester også :) Hvor mange vil være med da ?

Hvor i fredrikstad skal vi ha det ? Jeg er jo fra sarp, så vet ikke om så mange steder ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

jeg er jente på 25 år fra fredrikstad som venter mitt første barn med min kjære samboer:) Det hadde vært så moro og blitt kjent med andre gravid fra byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

jeg er jente på 25 år fra fredrikstad som venter mitt første barn med min kjære samboer:) Det hadde vært så moro og blitt kjent med andre gravid fra byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Selvfølgelig! Hva sier dere til et treff etter vinterferien? Jeg foreslår torsdag 4.mars kl 19.30 på Peppes pizza i sentrum? Passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en annen dato som passer bedre for litt flere, så er det jo hyggelig om flere vil bli med!?

Flere som vil bli med og har et annet forslag til dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne på en stund, så jeg så ikke forslaget om treff til torsdag før nå ! Passer dårlig for meg denne uka. Kan komme hvis det blir en dag neste uke i steden, eller så kan jeg komme neste gang det blir treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da utsetter vi synes jeg. Kanskje vi skal sette treffet noen uker frem i tid slik at alle når å gå inn på siden å se meldingen. Hva sier dere til torsdag 18. mars kl. 19.30? Kom gjerne med forslag på andre datoer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres greit ut det ! Har skrevet det på kalenderen, 18.mars kl.1930 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en "date"! Skal vi si Peppes i byen? Jeg kan jo legge det inn i BIM-teff kalenderen, så kanskje det kommer flere som har termin til høsten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!!

 

Jeg er innflytter til Østfold, nærmere bestemt Grålum. Venter mitt første barn i September, men siden jeg har termin så tidlig i september kan det også bli augustbarn... fint å kunne bli kjent med andre i fredrikstad/sarpsborg område da det er mye man går gjennom i denne tiden og ikke alle er like ivrig å høre på alt som har med graviditet å gjøre ;)

 

 

Martemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...