Lykkelig mamma til 3 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har oppdaget at det er fullmåne ute i kveld og i dag har jeg virkelig hadd masse kynnere. Noen langvarige, hyppige og onde, andre korte og ikke så onde. Men om dette er starten på fødselen vet jeg ikke. Litt vanskelig å beskrive hvordan smertene har vært i dag. Men magen har vært hard og smertene minner om sterke mensensmerter. Noen nede i magen andre starter oppe i magen og går nedover. Har i vertfall ikke hadd disse smertene før, er helt nytt..... Men på en måte skulle jeg ønske det, er så lei nå. Får jo nesten ikke sove lengere, har ondt over alt. Og så vil jeg gjerne kunne ligge på magen og ryggen!!! Syns ikke nurkene har vært så aktiv i dag som de har vært ellers om dagene. De har liksom bare sparket noen få ganger og heller prøvd å "snu" seg i magen. Selvfølgelig er det jo trangt der inne, så det blir vel vanskeligere og vanskeligere å røre på seg for dem. Uansett, er de hjertelig velkommen nå<3
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Fullmåne var det vel strengt tatt natt til i dag. Men det kan godt hende det er den som har virket på deg. Får håpe kynnerene dine går over i rier etterhvert da! Begynner også å bli veldig klar for å få ut den lille, men har fortsatt 17 dager til termin. Men man kan jo alltids håpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå