Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hvilken farge var det på den og hvor stor? Hvor lenge hadde du hatt den? Ble resultatet bra? Hvor mye kostet det?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 ja, for 10 aar siden fjernet jeg en liten blomst tatovering fra brystet, legen opererte den vekk, og har i dag et rosa arr der i stedet for, det er blitt mye blekere med aarene, men er ikke noe videre pent nei. Det er bedre enn den tatoveringen som var der. JEg vet ikke hvorfor legen opererte den bort i stede for aa bruke laser som de sikkert ville gjort i dag. Jeg hadde hatt den i 3 eller 4 aar og var ca 3cm lang og 1cm bred paa det stoerste. prisen er irrelevent i dag tror jeg, men jeg betalte 3000 paa det som het bergens medisinske senter (volvat i dag?)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar.. Det er vel litt annerledes nå enn for 10 år siden. Håper de har kommet med bedre hjelpemidler for å fjerne tattoo. Er jo ikke vits hvis det blir stygt føler jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Har ei venninne som driver å fjerner en tattoering. Den er rød og grønn. Etter en laserbehandling må du vente i 1 mnd før du kan ta neste (tror jeg, var ihvertfall lenge). Sluttsummen kommer på 12000 kr. Det er visst sinnsykt vondt, akkurat som om noen står å spruter fett på deg. Blir mindre vondt for hver gang. Lykke til:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 snakk med legen din, han/hun kan gi deg masse raad. (arret, det er ikke stygt eller noe, bare som et lyserosa merke liksom) jeg tror at det ofte blir et slags arr eller merke der det har vaert en tatovering uansett hvordan den er blitt fjernet, kanskje du kan faa noe annet tatovert over den gamle? det blir jo ofte fint. Jeg tror ikke huden kan bli helt som foer etter at en tatoo er fjernet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå