Puppen og lillemor Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hadde dere noe særlig utflod mellom el og ikm? Og var det annerledes enn når dere ikke har fått positiv test??
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Denne gang hadde jeg ikke noen endring i utflod mellom EL og IKM, men gangen før det hadde jeg mye mer utflod
K ♥ tærten Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Tror ikke jeg hadde så mye utflod, men jeg pleier ikke å ha særlig utflod i det hele tatt de siste dagene før mensen, men nå hadde jeg litt. Så i min skala så var det mye mer
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg merker ikke noe forskjell... Har lite utflod til vanlig, heller ikke noe mer nå etter jeg ble gravid..
helixxx Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 hadde meir utflod enn vanleg mellom EL og positiv test! Har fortsatt mykje utflod; er 4+3
Puppen og lillemor Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2010 takk alle sammen! da krysser jeg fingrene for at mer utflod, litt stikkinger i magen og store, litt "harde"pupper = positiv test på torsdag (eller fredag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå