Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 hvor er det skikkelig salg i mårra?? sånn at man ikke kan gå glipp av det? elkjøp, expert, lefdal og siba har masse skikkelig bra tilbud og åpner kl 07.00 =) et av de gode tilbudene er blandt anner gps'er og kaffemaskiner til KUN 500kr bohus & skeidar åpner også kl 07.00 med masse tilbud:) fler?? noen som vet om feks barnas hus har januarsalg?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg oppdaget noe her for noen uker siden....Ikke at jeg ble så overrasket ofor har i grunn fortått hvordan de store kjedene opererer. Men altså: Vi flyttet inn i nytt hus og måtte ha nye hvitevarer, Vaskemaskin, oppvaskmaskin, kjøleskap og tørketrommel. Sjekket en del rundt på forhånd, for at det skulle gå raskt å kjøpe når vi fikk flytte inn. Et par uker før vi flyttet hadde jeg sett ut det jeg skulle ha, og notert det opp. Og den dagen vi flyttet troppet jeg og mannen opp på Lefdal for å handle, men der kostet ikke det vi hadde plukket ut det samme som for noen uker siden. Prisen var satt opp, sånn omtrent 1500,- -2500 dyrere var det blitt. Antageligvis for å kunne sette ned prisen og ha "salg" over nyttår. Med andre ord bare lureri. Vi måtte ha nye hvitevarer, og hadde ikke så lyst å gå ned på kvalitet bare for å få det billigere. Så vi kjøpte det vi måtte ha til en litt høyere pris enn først tenkt. Kjedelig, men vi kunne ikke vente. Så når de store kjedene, Elkjøp, Lefdal, Expert m fl. roper ut om salg og superlave priser og gudene må vite hva slags uttrykk de bruker, så er det ikke sikkert at det det supersalget de later til å ha. Dette har jeg hatt mistanke om i årevis, men har ikke fulgt så nøye med at jeg har kunnet "bevise" det. Men nå fikk jeg altså se det med egne øyne. Tenk litt på det før du løper ut og kjøper.......
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Hehe kanskje litt lurt og sjekke litt priser først da?? Dessuten dersom du kjøper en gjenstand på elkjøp og prisen går ned ytterligere innen 30 dager kan d be om og få mellomlegget utbetalt, ellers kan du jo bare dra tilbake med produktet ettersom de har 30 dagers returett selv om produktet er brukt. Har alltid fått utbetalt mellomlegget uten noen problem, seneste i september var kjøleskapet vårt gått ned 900 kroner fra da vi kjøpte det, fikk pengene tilbake, det var ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 De opererer nok slik som anonym her oppe sa. Eksen min jobbet på elkjøp - han fortalte at det salget de har etter jul bare er tull - men det er lovlig i og med at de faktisk har satt ned prisene til de rabattene de proklamerer for (men de har skrudd prisene opp mnd før jul)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå