Gå til innhold

Noen som har barn som ikke hører..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså tenker ikke på trass,ikke vil høre,men som rett og slett ikke hører ordentlig?

Storebror som blir 5 i april,har hatt 4 ganger dren,og nå sist ble det ikke nye fordi legen mente alt var fin,men de fjernet MYE ørevoks,og han har et forbruk på ørevoks uten like,skal til ØNH igjen nå utpå nyåret,par uker til,fordi legen der menter han skulle følges opp,selv om legen på sykehuset mente det var bare tull.

Han sier selv,mamma jeg hører ikke hva du sier,da kan jeg nesten rope til han,sitter han med ryggen til så hører han sjelden,og ikke for at han skal være vrang,for jeg har trodd det,og blitt sint på han,men når han sier,unnskyld mamma,men jeg hørte ikke,da blir jeg lei meg.

er liksom tilbake til start,hørte dårlig før han fikk drena,og ble en annen gutt etter første gang,og da var han 1år,men de andre gangen er det ikke store forskjellen..han henger enda litt etter i språk,barn som var etter han da han var to tre år,og er like gamle,som selv plages med ørene,er mye flinkere enn han er nå og de er like gamle..

hvrdan går det med deres barn,gamle er de,hva ble gjort? blir jo ikke nye dren,siden de ikke fantes væske i mellomøret lengere,mente legne på sykehuset,ble tatt fullstendig hørselstest,pga ØNH legen vår var ikke fornøyd med legen sin utalelse ang ikke dren,så ble tatt samme dag på sykehuse,seff etter alt voks og det var ute da,men legen på ØNH har ikke fått svar på det,fått svar på screeningen da,men det kunna han selv tatt...gruer meg om ingnting skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...