Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Fant i dag en liten kul i bakhodet til Therese. Den er myk, bevegelig og på størrelse med en liten ert. Fant den på høyre side litt nedenfor øret og inn mot midten av hodet bak. Håper det bare er en lymfeknute, David fant noe som kan minne om det samme på andre siden av hodet hennes også så det kan jo tyde på at det er lymfe. Men er det noen av dere som har kjent det samme på deres små? Man blir jo uansett litt engstelig av kuler....kuler er nemlig ikke kult hehe
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2010 Alt man skal bekymre seg for hehe Snakket med helsestasjonen og det er nok som jeg trodde: hoven lymfekjertel....skal bare passe på at den ikke vokser. Hun har også av og til forskjellig størrelse på pupillene....det synes jeg er ekkelt. Men helsestasjonen fortalte at det er veldig vanlig og skyldes hormoner. Og det er er mest vanlig hos jenter... så da kan ho mor slappe av igjen :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Her skvetter jeg litt hver gang det er nytt innlegg, det skjer ikke så ofte! Så bra at du fant ut at det var helt ufarlig, man blir jo litt svett av sånne oppdagelser. Her har Iris en blåaktig hevelse under det ene øyet som syskehuset vil følge opp, det synes jeg er litt skummelt. Jeg var hos fastlegen med henne for flere uker siden, men de sa det var ingenting. Legen på sykehuset ble litt irritert, det er jo ingenting som er ingenting, klart det ER noe, men om det er noe ille er ikke sikkert. Men alltid greit å bli fulgt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå