Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 En nabo av meg har akkurat parkert juletreet utfor vår felles garasje, og skrøt av at nå var endelig nissene kommet opp på kvisten igjen.. SÅ deilig å få ut jula, sa hun.. Jeg for min del syns nå det er litt sjarm med julepynten, så venter til trettende dag jul (minst) før jeg tar den ned.. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Nærmeste helg til trettende dag jul. Tipper vi hyver ut elendigheta i løpet av helga, nærmere bestemt tiende dag jul.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg orker ikke mer juleting:D I morgen starter jeg nedpakkingen, men juletreet må få stå noen dager til, for gutten min ble sååå lei seg npr jule skulle vekk så vi måtte forhandle litt:D
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Neste helg her.. 13 januar er 20ende dag jul!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 skal bli kvitt jula nå på søndag,om jeg da ikke er å føder på sykehuset:)
Lilleleen Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Den går ut i morgen ) Rart å tenke på at julen er over, vi har hatt det som en liten gulrot. Når julen er her, da er det bare januar igjen, så har jeg termin, Nå er vi plutselig her )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Jula ryker på tirsdagen her:) Det er første og eneste fridagen min før til neste helg, så da så
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Tar jula ned på søndag. Da har det vært nok jul;)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Alltid 1 nyttårsdag!!!! Da har jeg hatt pynten oppe i en mnd. Januar er ingen jule mnd for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå